Leonard Latescu's blog
Email Marketing + Social Media = LOVE
Oricine foloseste campanii de emailuri pentru a atrage clienti noi sau pentru a ii pastra pe cei existenti. Este un canal de marketing foarte uzitat si care prezinta costuri foarte scazute. Insa in ultimii ani canalele de social gen Facebook, Twitter sau LinkedIn...
citeste
Promovare si costuri mici prin intermediul Social Media
Este o adevarata nebunie la ora actuala pe toate canalele de social. Daca pana acum cativa ani in Romania cel putin hi5.com reprezenta playground-ul celor de 15-16 ani si unde cei “mari” nu-si prea gaseau locul insa in ultimii ani aceste medii de socializare...
citeste
Creeaza un newsletter inspirandu-te din materialele pe care le studiezi
De fiecare data cand incepi sa compui continutul unui newsletter te lovesti de aceleasi intrebari: ce scriu, cat scriu si cum fac ca informatia sa fie cat mai relevanta pentru destinatarii mei? Drept urmare invata cum sa iti formulezi newsletter-ul asa incat sa...
citeste
Lista neagra (Blacklist) & Lista alba (Whitelist) in email marketing
Lista neagra (Blacklist) reprezinta lista unor adrese IP care au fost raportate ca trimit emailuri cu continut nesolicitat. Daca ajungi in aceasta lista din greseala, recomandarea este sa contactezi administratorul acestei liste si sa afli procedura de inlaturare.
citeste
Creativitate in email marketing
A 7-a editie care a avut ca tematica creativitatea in email marketing si nu numai. Speaker a fost Mike Teasdale de la HarvestDigital, copyrighter, o persoana mai mult decat avizata in domeniu mai ales ca venea din UK unde cu siguranta piata de email marketing se afla...
citeste
Formate de newsletter si design HTML
Indiferent ca designul newsletter-ului tau este facut de tine sau este un template oferit de platforma ta de email marketing, un lucru este cert, trebuie sa te diferentiezi de competitorii tai pentru a atrage atentia destinatarului si al face sa-ti deschida si citeasca mesajul.
citeste
Ultimele ajustari inaintea expedierii campaniei de email marketing
Gaseste cat mai multe modalitati de a-ti imbunatati si cosmetiza emailul pentru a obtine cat maimult in urma sa rata deschidere (Open rate), rata de click-through (CTR).Cele mai vizate emailuri, pentru acest tip de testare, sunt cele cu tematica promotionala...
citeste
Etapele definirii strategiei de comunicare in email marketing
Un recent sondaj de opinie in randul email marketerilor avea ca subiect modurile prin care acestia incearca sa-si imbunatateasca strategia. Majoritatea au spus ca vital pentru o campanie de email marketing este sa stii de unde sa incepi.
citeste
Planificarea in detaliu a campaniilor de email marketing
Dupa analizarea concurentei si o documentare analitica a serviciului sau produsului pe care urmeaza sa-l promovam, pasul imediat urmator va fi stabilirea si planificarea in detaliu a campaniei.
Analiza SWOT a avut rolul de a stii cum te pozitionezi...
citeste
Stabilirea resurselor implicate in campaniile de email marketing
Calculele unei campanii de email marketing nu se rezuma doar la a estima costurile ci si veniturile, implicit ROI-ul. Acest ROI (return on investment) are la baza o formula simpla si o voi exemplifica in cele ce urmeaza...
citeste
Urmareste-ne pe: