21 iulie 2010 - Orange Online MeetUp
A 7-a editie care a avut ca tematica creativitatea in email marketing si nu numai. Speaker a fost Mike Teasdale de la HarvestDigital, copyrighter, o persoana mai mult decat avizata in domeniu mai ales ca venea din UK unde cu siguranta piata de email marketing se afla la alt nivel.
Relevanta mesajului si mai presus de atat modalitatea prin care realizezi acest lucru fara sa-ti plictisesti abonatii a fost primul aspect pe care Mike l-a adus in discutie. In general mesajele pe care le primim sunt plictisitoare sau enervante. Emailul pe care il construiesti trebuie sa fie echilibrat din toate punctele de vedere atat ca imagini/layout cat si ca continut. Cele doua merg mana in mana pentru a-ti atinge scopul, vanzarea de produse sau servicii. Odata vandut un produs creeaza o legatura cu repectivul client nu te rezuma doar la un mesaj de multumire ci stabileste un program de multumire prin care sa-l tii aproape de tine. Interactioneaza cu abonatii tai prin intermediul newsletter-ului. Creeaza un dialog cu fiecare dintre ei astfel putand acumula informatii importante privin comportamentul si necesitatile sale.
Ca si formatare, foloseste-te de fonturi mari vizibile, introduce call-to-action-uri si utilizeaza o structura in F (eye-tracking). Fii inovativ si original cand vine vorba de ambele componente continut si layout.
Finele prezentarii a avut ca subiect momentul cand sa trimiti mesajul, si faptul ca in anumite momente neplacute un mesaj pe email nu poate decat sa inrautateasca situatia.
Mai mult ca sigur nu am reusit sa acopar toate subiectele discutate insa cu siguranta le-am punctat pe cele mai importante. Pentru mai multe informatii si detalii puteti accesa Orange MeetUp .
Urmareste-ne pe: