De fiecare data cand incepi sa compui continutul unui newsletter te lovesti de aceleasi intrebari: ce scriu, cat scriu si cum fac ca informatia sa fie cat mai relevanta pentru destinatarii mei? Drept urmare invata cum sa iti formulezi newsletter-ul asa incat sa muncesti mai putin dar sa ai rezultate pe masura. Va prezint in continuare cateva metode de adaugare a unui continut relevant pentru clientii tai.
Legaturi/Link-uri catre materiale existente
Fiind un cunoscator al domeniului in care activezi, mai mult ca sigur ca iti imbogatesti cunostiintele si experienta din materiale gasite in reviste de specialitate, website-uri de profil sau publicatii specific industriei. Foloseste fragmente din din aceste materiale in newsletter-ul tau si link-uiestele catre articolele de baza din care te-ai inspirat. Trebuie sa tii cont de disponibilitatea unui astfel de articol, daca continutul sau este la liber sau este contra-cost.
Republicare articole
Ai cititi un articol de blog care te-a impresionat sau pe care crezi ca destinatarii tai l-ar consuma cu placere? Incearca sa iei legatura cu autorul articolului si cerei permisiunea de a republica articolul in cadrul newsletter-ului. Astfel pe viitor poti avea un “asociat” cand vine vorba de continut pentru newsletter-ele tale.
Nu te rezuma doar a republica articolului, incearca sa aduci o contributie prin a cere cititorilor opinii si pareri. Poti realiza acest lucru prin pagina de Facebook sau prin contul tau de Twitter. Astfel in urma unei astfel de initiative poti afla ce prefera audienta ta sa citeasca si sa primeasca de la tine prin intermediul unui newsletter.
FAQ – Intrebari frecvente
Mai mult ca sigur ca fiecare client de-al tau are intrebari referitoare la produsele sau serviciile tale. Posteaza aceste intrebari cu raspunsurile aferente atat intr-o sectiune din cadrul website-ului tau dar si in cadrul newsletter-elor. Daca nu ai un set cu astfel de intrebari incearca sa-l construiesti prin diferite canale fie telefonic, prin email, canale social-media sau contact direct in cadrul unei intalniri de vanzari. Incearca ca raspunsurile la aceste intrebari sa fie succinte si complete ca informatie, nu iti doresti sa plictisesti audienta printr-un sir lung de fraze.
Promoveaza evenimente
Promoveaza evenimente care au ca tema domeniul tau de activitate, ofera cateva detalii si link-uiestele catre informatii suplimentare. Acest tip de continut va asigura o rata de deschidere ridicata si constanta in acelasi timp.
Acest tip de continut existent te va ajuta sa-ti construiesti newsletter-ul dar nu va fii sufficient pentru a capta atentia tuturor celor care te urmaresc. Da o nota personala printr-un continut propriu care sa rezoneze cu cerintele destinatarilor tai.
Urmareste-ne pe: