You are here
Home ›Livrabilitate campanie email
Secretele livrabilitatii in campaniile de email marketing
Unul dintre cei mai importanti factori de succes in orice program de email marketing este reputatia, aflata intr-o relatie de foarte stransa dependenta cu relevanta. In functie de aceasta "sabie a lui Damocles", mesajele critice pentru afacerea sau programul tau...
citeste
Lista neagra (Blacklist) & Lista alba (Whitelist) in email marketing
Lista neagra (Blacklist) reprezinta lista unor adrese IP care au fost raportate ca trimit emailuri cu continut nesolicitat. Daca ajungi in aceasta lista din greseala, recomandarea este sa contactezi administratorul acestei liste si sa afli procedura de inlaturare.
citeste
Livrabilitate si statistici in campaniile de email marketing
Livrabilitate reprezinta capacitatea de a livra cat mai multe mesaje care sa ajunga in inbox-ul celor vizati de campanie. Practic daca trimitem 1000 de mesaje iar din ele ajung la destinatie 800 atunci rata de livrabilitate este de 80%.
citeste
Imbunatatirea livrabilitatii in campaniile de email marketing
Aderarea si respectarea unor standarde si legislatii nationale precum cele pe care le poti gasi pe internet privind CAN-SPAM, iti reduce probabilitatea ca mesajul tau sa fie interpretat drept mesaj nesolicitat (Spam) si deasemenea...
citeste
Anti-spam si CAN-SPAM
Un studiu efectuat in 2007, de catre Barracuda Networks, releva faptul ca nu mai putin de 95 % din emailurile trimise sunt blocate de filtrele de mesaje nesolicitate (Spam).
citeste
Urmareste-ne pe: