You are here
Home ›Permisiunea in email marketing
Marketingul bazat pe permisiunea clientului
Cum sa transformi inflatia de mesaje de marketing intr-un avantaj? Cum ar fi daca obstacolele uriase cu care se confrunta strategiile de marketing bazate pe intrerupere, ar deveni un adevarat avantaj pentru tine si companie?
citeste
Marketingul se afla intr-o criza majora
Nimeni nu merge acasa asteptand cu nerabdare sa citeasca pliantele publicitare din posta, sau nu cumpara o revista pentru reclamele din ea. Nimeni nu este atent in timpul pauzei publicitare de la TV, sau nu se grabeste sa afle ce noi reclame a mai primit prin email.
citeste
Cheia succesului in campaniile de email marketing este permisiunea
Email marketingul facut corect permite o comunicare doar cu cei care ti-au acordat permisiunea sa ii abordezi. "Asta este un lucru foarte bun", te-ai putea gandi. "Dar cum afli daca ei sunt interesati de tine?". Raspunsul este simplu: intrebi vizitatorii si clientii...
citeste
Urmareste-ne pe: