Blog

Profita de experienta noastra si de facilitatile excelente pe care ti le oferim.

Importanta definirii unei strategii de comunicare in email marketing

Importanta definirii unei strategii de comunicare in email marketing
Leonard Latescu
17 June 2010

Orice obiectiv indeplinit are la baza o strategie bine gandita si corelata cu realitatea. Stabilirea inca de la inceput a strategiei de email marketing va va ajuta ulterior sa stabiliti bugete cat mai exacte, veti economisi timp si veti elimina timpii morti. Eforturile depuse se vor reflecta in realizarea obiectivelor, campanii de email vor fi mai bine organizare in etape, aspect care va va scuti de erori.

Fiecare strategie reprezinta un proces minutios de stabilire etapizata a obiectivelor. O buna strategie de email marketing implica 10 etape de organizare:

  • analiza afacerii, documentare intitiala;
  • analiza concurentei, documentare privind modul de promovare online;
  • stabilirea obiectivelor principale ale campaniei, indicatori de succes;
  • planificarea in detaliu a campaniei de email marketing;
  • stabilirea si alocarea bugetului;
  • continutul emailului - stabilirea ofertelor si serviciilor oferite prin intermediul campaniei;
  • organizarea bazei de date cu destinatarii campaniei;
  • setarea si rezolvarea problemelor tehnice;
  • programarea si trimiterea campaniei;
  • statistici si rezultatele campaniei.