In cele ce urmeaza iti voi dezvalui cateva tehnici simple prin care email marketingului poate fi un canal foarte eficient de comunicare in orice domeniu de activitate. Astazi vom continua seria articolelor cu domeniul Cluburi/ Puburi/ Baruri urmand ca pe parcursul intregii luni sa vorbim si despre alte domenii de interes cum ar fi: Restaurante, Consultanta, Evenimente, Francize, Sanatate, Resurse umane, Imobiliare, Invatamant, Proiectare, Turism, Magazine online, Transporturi, Sport dar si Religie.
Cum putem folosi email marketingul in domeniul Cluburi/ Puburi/ Baruri
Cluburi, cafenele, puburi, baruri.
Tehnici de promovare prin email marketing:
- Articole prin care se promoveaza locatia;
- Articole prin care se promoveaza produsele si serviciile conexe;
- Articole care promoveaza evenimente desfasurate in locatie;
- Articole despre programul evenimentelor;
- Promotii legate de produse;
- Promotii legate de participarea la anumite evenimente.
Tehnici folosite in colectarea cu permisiune a adreselor de email:
- Folosirea formularelor online integrate in pagina Web;
- Colectarea adreselor prin diferite tehnici (formulare tiparite, ecrane touchscreen) direct in locatie;
- Folosirea unor taloane de feedback cu rol dublu: feedback de la clienti cu privire la produse/ servire, evenimente si colectare adrese de email;
- Formular de abonare integrat in conturile de social media;
- Program carduri de fidelitate.
Rezultate asteptate:
- Cresterea numarului de clienti;
- Cresterea portofoliului de clienti potentiali care si-au dat permisiunea explicita de a primi informatii prin email;
- Cresterea numarului de recomandari.
Urmareste-ne pe: