Blog

Profita de experienta noastra si de facilitatile excelente pe care ti le oferim.

Banci/ Asigurari - Tehnici simple de email marketing

Banci/ Asigurari - Tehnici simple de email marketing
Bogdan Tinteanu
18 February 2012

In cele ce urmeaza iti voi dezvalui cateva tehnici simple prin care email marketingului poate fi un canal foarte eficient de comunicare in orice domeniu de activitate. Astazi vom continua seria articolelor cu domeniul Banci/ Asigurari urmand ca pe parcursul intregii luni sa vorbim si despre alte domenii de interes cum ar fi: Cluburi/ Baruri/ Puburi, Restaurante, Consultanta, Evenimente, Francize, Sanatate, Resurse umane, Imobiliare, Invatamant, Proiectare, Turism, Magazine online, Transporturi, Sport dar si Religie.

Cum putem folosi email marketingul in domeniul Banci/ Asigurari

Banci, institutii de credit, companii de asigurari.

Tehnici de promovare prin email marketing:

  • Articole prin care se promoveaza institutia;
  • Articole prin care se promoveaza produsele si serviciile;
  • Articole despre oportunitati si noi tendinte pe piata financiara/ asigurarilor;
  • Articole prin care se fac cunoscute modalitatile de finantare pentru diferite activitati sau pentru achizitionarea de bunuri;
  • Articole de promovare a programelor sociale (ex. prima casa, banca pentru locuinte);
  • Promotii legate de ofertele pentru creditare sau depozite;
  • Promotii legate de politele de asigurari;
  • Organizarea de tombole cu premii cu ocazia lansarii de noi produse/ servicii.

Tehnici folosite in colectarea cu permisiune a adreselor de email:

  • Folosirea formularelor online integrate in pagina Web;
  • Colectarea adreselor prin diferite tehnici (formulare tiparite, ecrane touchscreen) direct in institutie;
  • Chestionarea vizitatorilor printr-un formular simplu (4-5 intrebari legate de interesul pentru anumite produse/ servicii). Actiune realizata de angajati incurajati printr-o remuneratie speciala;
  • Obtinerea permisiunii in mod explicit la inmanarea cartilor de vizita;
  • La diferite evenimente, asigurarea unei persoane remunerate special care sa se ocupe de colectarea adreselor de email;
  • Campanie telefonica de obtinere a permisiunii explicite de la clientii din portofoliu;
  • Program carduri de fidelitate.

Rezultate asteptate:

  • Cresterea numarului de tranzactii prin banca;
  • Cresterea numarului de clienti pe parte de creditare si depozite;
  • Cresterea numarului de clienti pentru politele de asigurari;
  • Cresterea portofoliului de clienti potentiali care si-au dat permisiunea explicita de a primi informatii prin email.