Blog

Profita de experienta noastra si de facilitatile excelente pe care ti le oferim.

Etapele definirii strategiei de comunicare in email marketing

Etapele definirii strategiei de comunicare in email marketing
Leonard Latescu
29 June 2010

Un recent sondaj de opinie in randul email marketerilor avea ca subiect modurile prin care acestia incearca sa-si imbunatateasca strategia. Majoritatea au spus ca vital pentru o campanie de email marketing este sa stii de unde sa incepi.

Odata stabilita strategia de email marketing si facuta Analiza SWOT trebuie sa ne stabilim clar obiectivele pe care vrem sa le atingem. Pentru acest lucru trebuie sa ne punem o serie de intrebari care sa ne stabileasca un plan de bataie.

Creaza o sesiune de brainstorming alaturi de colegii tai, si puneti pe hartie fiecare idee si parere pe care o considerati utila. Nu intrati in amanunt, doar desenati o imagine schematica a planului vostru care sa cuprinda:

  • Ce servicii sau produse urmeaza sa promovati prin aceasta campanie?
  • Ce urmariti sa atingi cu acest email?
  • Ce segmente doriti sa fie incluse in aceasta campanie?
  • Ce urmeaza sa oferiti utilizatorilor vizati, in urma acceptului dat de acestia?
  • Ce tip / model de email se potriveste cu aceasta campanie?
  • Care sunt sursele de creare a continutul acestui email?
  • Care este momentul cel mai oportun de expediere a campaniei?