In cele ce urmeaza iti voi dezvalui cateva tehnici simple prin care email marketingului poate fi un canal foarte eficient de comunicare in orice domeniu de activitate. Astazi voi incepe cu domeniul Auto/ Moto urmand ca pe parcursul intregii luni sa vorbim si despre alte domenii de interes cum ar fi: Banci/ Asigurari, Cluburi/ Baruri/ Puburi, Restaurante, Consultanta, Evenimente, Francize, Sanatate, Resurse umane, Imobiliare, Invatamant, Proiectare, Turism, Magazine online, Transporturi, Sport dar si Religie.
Cum putem folosi email marketingul in domeniul Auto/ Moto
Reprezentante auto/moto, service-uri auto/moto, targuri auto/moto second-hand.
Tehnici de promovare prin email marketing:
- Articole prin care se promoveaza marca, performantele noilor modele etc;
- Articole prin care se fac cunoscute modalitatile de finantare, programe sociale (ex. rabla);
- Reduceri pentru achizitionarea unui auto/moto, valabile pe anumite perioade;
- Oferirea de pachete atractive de dotari, marirea perioadei de garantie, pachete de service post-garantie etc;
- Oferirea oportunitatii de a participa la un drive-test pentru modelul dorit de client sau modele proaspat lansate;
- Invitatii la lansari de noi modele;
- Organizarea de tombole cu premii cu ocazia lansarii de noi modele.
Tehnici folosite in colectarea cu permisiune a adreselor de email:
- Folosirea formularelor online integrate in pagina Web;
- Colectarea adreselor prin diferite tehnici (formulare tiparite, ecrane touchscreen) direct in showroom sau in sala de asteptare a service-ului;
- Chestionarea vizitatorilor showroom-ului printr-un formular simplu (4-5 intrebari legate de interesul pentru anumite modele ale marcii + adresa de email). Actiune realizata de angajatii showroom-ului incurajati printr-o remuneratie speciala;
- La diferite evenimente, asigurarea unei persoane remunerate special care sa se ocupe de colectarea adreselor de email;
- Formular de abonare integrat in conturile de social media;
- Campanie telefonica de obtinere a permisiunii explicite de la clientii din portofoliu;
- Program carduri de fidelitate pentru service.
Rezultate asteptate:
- Cresterea vanzarilor pe noile modele, dar si pe modele aflate in lichidare de stoc;
- Cresterea numarului de vizitatori in showroom;
- Cresterea numarului de clienti la service post-garantie;
- Cresterea portofoliului de clienti potentiali care si-au dat permisiunea explicita de a primi informatii prin email.
Urmareste-ne pe: