Blog

Profita de experienta noastra si de facilitatile excelente pe care ti le oferim.

Sfaturi si trucuri pentru campaniile de email marketing

Sfaturi si trucuri pentru campaniile de email marketing
Bogdan Tinteanu
18 March 2011

Email marketingul reprezinta un mediu perfect pentru a excela, acolo unde multi comercianti si concurenti ai tai abandoneaza. Email marketingul este inca una dintre cele mai eficiente metode de a construi perspective pozitive si de a atrage clienti noi. Este mult mai ieftin in comparatie cu costului expedierii prin posta si, in multe cazuri, poate avea un mai mare impact asupra vanzarilor imediate si o relatie mult mai stransa si de lunga durata decat publicitatea traditionala.

Cand este realizat corect, email marketingul poate fi extrem de puternic iar tehnicile acestuia extrem de eficiente. Este un mediu care permite atat cumparatorului cat si vanzatorului sa comunice liber, unul cu altul si sa contruiasca o relatie bazata pe incredere si valoare. Cu toate acestea, atunci cand este realizat incorect, email marketingul poate fi distructiv, poate eroda echitatea brandului, si poate transforma multumirea clientilor tai in discutii aprinse care se pot finaliza cu procese.

Hai sa incepem cu cea mai importanta informatie! Iti voi da cateva sfaturi si trucuri pentru a face email marketing corect:

  • Trimite emailuri doar persoanelor care au solicitat sa le primeasca
  • Include numai continut relevant pentru tipul subiectului de care persoana este interesata
  • Fii consecvent cu trimiterea frecventa. Alege un program, fie ca este saptamanal, bilunar, sau lunar si cat de des poti respecta acel program
  • In cele mai multe cazuri, este mai bine sa trimiti emailuri de afaceri (business-to-business) de marti pana joi. S-a descoperit ca cele mai bune perioade pentru a trimite emailuri sunt doar dupa inceperea celei de-a doua zi (marti) in jur de 9:30 sau dupa masa de pranz în jur de 13:30. Este bine sa eviti trimiterea emailurilor de afaceri (business-to-business) dupa ora 16:00 sau la sfarsit de saptamana
  • Pentru a imbunatati indicatorii de livrare ai emailului adauga un mesaj in partea de sus a emailurilor in care sa scrie: "Pentru a asigura primirea emailurilor, va rugam sa adaugati nume@companiamea.ro in agenda Address Book"
  • Destinatarilor le trebuie o secunda sa ia decizia de a deschide emailul tau sau nu. Prin urmare cel mai important factor in decizia lor este subiectul emailului
  • Asigura-te ca emailul include atat un text simplu cat si o versiune HTML. Platforma de email marketing va detecta automat care abonatii pot vedea mesajul in format HTML, si care il pot vedea doar ca simplu mesaj text. Daca nu incluzi un simplu mesaj text, aproximativ 2% din beneficiari vor vedea un mesaj gol
  • Nu utiliza numai majuscule sau mai multe semne de exclamare in cadrul liniei de subiect sau textului. Facand acest lucru vei alarma filtrele clientilor de email
  • Construieste lista folosind fiecare oportunitate. Daca ai o locatie in care faci comert, introdu sub o forma originala un formular de inscriere. La conferinte sau evenimente, elaboreaza un formular de inscriere pe hartie, laptop, sau tableta disponibil pentru cei interesati de comunicarea cu tine. In cele din urma, adauga formularul de inscriere pentru fiecare pagina a site-ului tau.