Blog

Profita de experienta noastra si de facilitatile excelente pe care ti le oferim.

Cheia succesului in campaniile de email marketing este permisiunea

Cheia succesului in campaniile de email marketing este permisiunea
Bogdan Tinteanu
17 June 2010

Email marketingul facut corect permite o comunicare doar cu cei care ti-au acordat permisiunea sa ii abordezi. "Asta este un lucru foarte bun", te-ai putea gandi. "Dar cum afli daca ei sunt interesati de tine?". Raspunsul este simplu: intrebi vizitatorii si clientii urmand ca pe urma sa astepti raspunsul lor. Odata ce ai primit aprobarea lor (Opt in), poti incepe treaba.

In vreme ce multe tari nu au o legislatie solida in domeniu prin care sa solicite acest tip de aprobare (opt in), ocolirea ei nu reprezinta nici pe departe o solutie. Aprobarea (opt in) te ajuta sa creezi o lista de emailuri activa, formata din membri care iti citesc emailurile, care iti acceseaza linkurile si care nu in ultimul rand vor devenii clientii tai. Aprobarea (opt in) iti ofera deasemenea si o siguranta in cazul reclamatiilor referitoare la mesaje nesolicitate (spam) si te poate salva din situatii in care emailurile tale sunt filtrate ca si spam de catre serverul de gazduite (webhosting) sau esti introdus intr-o lista neagra (Blacklist) ca si expeditor de mesaje nesolicitate.

Permisiunea este un punct de inceput pentru orice campanie de email marketing facuta corect si profesionist. Chiar daca campania ta de email marketing este stralucitoare, perfecta, inovativa, folosirea unei liste de emailuri fara consimtamantul persoanelor vizate iti poate aduce mari prejudicii de imagine si te poate elimina din afacerile cu email marketing pentru totdeauna.