Este foarte rentabila
Marile economii incep atunci cand realizezi ca nu exista cheltuieli de imprimare si ca mesajul expediat are un cost foarte bun.
Imediata
Emailul genereaza un raspuns imediat. In loc sa astepti ca un client sa-ti viziteze siteul, poti trimite un mesaj catre el atunci cand consideri ca este necesar. Majoritatea destinatarilor tai vor vedea mesajul in primele 24-48 de ore.
Relevanta
Email marketingul reuseste sa imparta destinatarii in segmente foarte usor, folosind o varietate de criterii inclusiv date despre comportamentul trecut din diferite campanii. In acest fel poti fi asigurat ca mesajul tau va ajunge la persoanele, cel mai probabil, interesate de oferta sau serviciul tau.
Complet masurabila
Mai mult decat orice alta forma de marketing, emailul poate furniza date, gata pentru utilizare, cu privire la rezultatele pe care le genereaza. Poti monitoriza cine a deschis emailul tau si cand, care au fost subiectele de interes, cati dintre acestia au transmis emailul unui prieten, cate vanzari au fost generate si multe alte informatii foarte utile.
Urmareste-ne pe: