Blog

Profita de experienta noastra si de facilitatile excelente pe care ti le oferim.

Cele mai eficiente modalitati de a utiliza email marketingul

Cele mai eficiente modalitati de a utiliza email marketingul
Bogdan Tinteanu
24 August 2010

Email marketingul atunci cand este realizat corect, poate fi una din cele mai eficiente tehnici de marketing. Pentru a obtine rezultate, fiecare email pe care il trimiti trebuie sa fie foarte clar in ceea ce priveste mesajul transmis destinatarului. Fara o intelegere clara a ceea ce transmite mesajul, nu vei avea nici un fel de impact. Exista o serie de moduri diferite de a folosi email marketingul, dar acestea trei sunt de departe cele mai eficiente.

Cele mai eficiente modalitati de a utiliza email marketingul:

  • Oferte speciale
  • Invitatii
  • Ramai in contact

Oferte Speciale

Ofertele speciale cum ar fi cupoane de reduceri sunt metode clasice si tehnici de marketing direct pe care le poti integra extrem de bine in strategia de email marketing. Pentru ca o oferta sa fie eficienta, ea trebuie sa contina o valoare reala pentru destinatar. Reducerile minime nu sunt suficiente pentru a obtine de la destinatari "o atentie deosebita", trebuie sa oferi mereu ceva de substanta. De asemenea limita de timp pentru aceste tipuri de oferte este extrem de importanta, in vederea obtinerii unui apel la actiune foarte rapid.

Invitatii

Invitatiile la evenimente cum ar fi seminarii, conferinte si alte evenimente speciale sunt o alta tehnica de email marketing foarte eficienta. Seminariile de lucru sunt deosebit de utile pentru domeniul serviciilor precum servicii financiare, asigurari, etc. Aceste tipuri de oferte pot fi foarte eficiente atunci cand sunt trimise folosind emailul. Repetitia este extrem de importanta, trimiterea a doua invitatii la o perioada de timp, inaintea evenimentului va creste numarul de participanti. Facand click prin intermediul emailului direct pe un formular din pagina ta Web, care permite inregistrarea on-line, poate dubla procentul de inscrieri prin acest registru. Trimiterea unui memento prin email la persoanele care s-au inregistrat pentru eveniment este o modalitate buna de a reduce la minimum gradul de "neprezentare".

Ramai in contact

Ramai in contact cu clientii prin furnizarea de informatii pretioase, cum ar fi articole interesante, studii de caz sau simple carti postale in functie de evenimente. Spre deosebire de oferte sau invitatii, in cazul in care esti interesat de obtinerea unui raspuns imediat, scopul unui newsletter este acela de a te afla mereu intr-un contact cu clientii tai. Pastrarea informatiei scurte, la obiect, si cel mai important, a informatiei utile, sunt obiectivele principale. Foarte important este sa ai ceva pe care cititorul nu il poate gasi nicaieri, o informatie semnificativa. Originalitatea continutului este foarte importanta, de asemenea, unicitatea este arma cea mai buna atunci cand te lupti cu o concurenta puternica.