Anti-Spam Policy

We are ready when you are. Ready to offer you the best experience.

Anti-Spam policy

La EmailWing, luam permisiunea foarte in serios. Prin crearea unui cont esti de acord cu termenii si conditiile, si de asemenea esti de acord cu acesta politica ANTI-SPAM.

Respectarea legii nu este suficienta, pentru un email marketing eficient conteaza foarte mult respectarea principiilor pemisiunii.

Daca nu vrei sa fii identificat ca si expeditor de mesaje nesolicitate (SPAM), adresele tale de email trebuie colectate CORECT.

ATENTIE! Orice abatere de la aceste reguli duce la suspendarea imediata a dreptului de a accesa acest soft online.

1. ADRESE COLECTATE CORECT

1.1. Aprobarea “Opt in” obtinuta prin pagina ta Web

  • Persoane inscrise in formularul de abonare prin propria vointa, care ti-au acordat permisiunea de a le transmite emailuri comerciale.
  • Persoane care ti-au inmanat o carte de vizita si ti-au acordat permisiunea de a le transmite emailuri comerciale.
    ATENTIE!
    O simpla inmanare a unei carti de vizita nu reprezinta acordarea permisiunii de comunicare comerciala prin email.

1.2. Adrese colectate din diverse formulare

  • Persoane care ti-au acordat permisiunea de a le transmite emailuri comerciale completand diferite formulare din locatiile tale
    (ex: formulare feedback, formulare card fidelitate, taloane de concurs, chestionare, etc).
  • Adrese ale clientilor tai, cu care ai comunicat in ultimul an. Persoane care, in trecut, au achizitionat de la tine produse sau servicii, care ti-au acordat permisiunea de a le transmite emailuri comerciale si carora le-ai transmis emailuri de acest gen in ultimul an.

2. ADRESE COLECTATE GRESIT SAU ILEGAL*

2.1. Adresele clientilor tai, cu care nu ai comunicat de mai bine de un an

  • Clienti ai firmei pentru care lucrezi, care si-au dat consimtamantul pentru a primi emailuri comerciale dar carora NU le-ai mai trimis niciun mesaj de mai bine de un an. ATENTIE! In acest mod, risti ca un destinatar sa nu isi mai aminteasca ca a acordat permisiunea si sa reclame mesajul tau ca fiind nesolicitat (SPAM), lucru care poate duce la anularea contului.

2.2. Adrese copiate din diferite surse

  • Faptul ca unele persoane isi publica adresa de email pe Internet sau prin cataloage de firme, NU iti ofera nici un drept de a le transmite emailuri comerciale.

2.3. Adrese cumparate

  • Reprezinta un risc major, atat pentru faptul ca nu ai permisiunea de comunicare pentru niciun destinatar si mai mult de atat pentru ca nu faci decat sa periclitezi afacerea pentru care lucrezi, prin asocierea numelui tau cu activitatea de SPAM.
    ATENTIE!
    Cumpara trafic pe pagina ta Web, nu liste de emailuri, pentru a obtine consimtamantul explicit din partea vizitatorilor.

Toate emailurile trebuie sa contina un link de dezabonare furnizat prin serviciul EmailWing (**|LINK_DEZABONARE|**). EmailWing scaneaza fiecare campanie pentru cautarea link-ului de dezabonare. Daca link-ul de dezabonare nu este detectat, vei fi informat, includerea acestuia fiind obligatorie inainte de a continua. ATENTIE! Este interzisa ascunderea link-ului prin aplicarea unei culori identice cu fundalul, text invizibil sau marime a textului mai mica de 10 pixeli.

Toate emailurile trebuie sa contina un link de notificare furnizat prin serviciul EmailWing (**|LINK_NOTIFICARE|**). EmailWing scaneaza fiecare campanie pentru cautarea link-ului de notificare. Daca linkul de notificare nu este detectat, vei fi informat, includerea acestuia fiind obligatorie inainte de a continua. ATENTIE! Este interzisa ascunderea link-ului prin aplicarea unei culori identice cu fundalul, text invizibil sau marime a textului mai mica de 10 pixeli.

__________________________________

* - Legea comertului electronic Nr. 365/2002 cu modificarile aduse prin Legea Nr. 121/2006;
- Hotarare Nr. 1308 din 11/20/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii Nr. 365/2002;
- Directiva UE 2002/58/EC, Art. 13, emisa de Comisia de Prelucrare a Datelor Personale si de Protectie a Identitatii Private, in Sectorul Comunicatiilor Electronice;
- Standarde si recomandari IAB Romania privind marketingul prin email.