Blog

Profita de experienta noastra si de facilitatile excelente pe care ti le oferim.

Adauga noi abonati la newsletter folosind retelele de social media

Adauga noi abonati la newsletter folosind retelele de social media
Bogdan Tinteanu
08 September 2010

Retelele de social media ofera noi modalitati interesante de a-ti prezenta produsele sau serviciile si de a invita oamenii sa se aboneze la newsletter-ul tau. Si nu este vorba despre adaugarea lor doar de dragul cresterii expunerii, ci despre noile conexiuni. Cheia este sa demonstrezi ca ai un continut valoros pe care vrei sa il impartasesti cu noii tai abonati.

Twitter

Una dintre cele mai populare retele de social media, este Twitter. Acesta este un site de social media in care poti comunica cu persoanele din lista de contact utilizand mesaje scurte de maximum 140 de caractere. Oamenii inscrisi pe Twitter, pot alege sa urmareasca ceea ce ai tu de spus. Poti posta o parte din articolul ce urmeaza sa fie transmis prin newsletter indrumandu-i pe cei ce te urmaresc sa se aboneze la newsletter pentru a beneficia de restul continutului.

Facebook

Poate cea mai cunoscuta retea de social media, Facebook a fost gandit ca un loc in care iti poti impartasi gandurile si fotografiile personale prietenilor tai. Acum a devenit locul in care comunitati intregi de oameni isi impartasesc cauze comune, pasiuni si unde companii, organizatii, personalitati publice spera sa atinga popularitatea.

Anunta-ti toti prietenii de pe Facebook si fanii afacerii tale despre newsletter-ul tau. Posteaza o parte din articole pe Wall indrumandu-i pe prieteni/ fani sa se aboneze la newsletter pentru a beneficia de restul continutului. Deshide discutii interesante pe Wall-ul tau pentru a atrage audienta. Organizeaza concursuri cu premii si cel mai important, introdu o pagina de abonare la newsletter direct in contul de Facebook. Arata ca, prin abonarea la newsletter-ul tau, acestia vor primi informatii utile si beneficii avantajoase.

LinkedIn

Cati prieteni, colegi sau parteneri de afaceri ii ai in reteaua de LinkedIn? Dintre acestia, cat de multi stiu ca ai un newsletter? Cati dintre acestia s-au abonat la el? Poti utiliza LinkedIn pentru a-ti invita toti partenerii sa iti viziteze pagina Web si sa se aboneze la newsletter. Daca apartii unor grupuri LinkedIn, deschide discutii interesante, arata cat de bun esti in domeniul tau si nu in ultimul rand vorbeste despre newsletter.

Canalul de YouTube

YouTube este foarte folositor in promovarea prin materiale video a produselor si serviciilor tale. Link-uri catre materialele video din canalul de YouTube putand fi introduse cu usurinta in Twitter, Facebook si chiar in newsletter. Facebook iti ofera si posibilitatea de a integra canalul de YouTube direct in pagina ta. Sa nu uitam si de faptul ca YouTube este foarte bine vazut in indexarile Google.

Sfaturi utile

  • Creeaza o lista separata pentru abonatii ce vin din retelele de social media.
  • Arhiveaza newsletter-ele pe pagina ta Web, astfel incat bloggeri, twitteristii, si alti membri ai retelelor sociale sa poata promova link-uri catre articolele tale in paginile lor.
  • Invita cititorii sa te urmareasca pe Twitter si Facebook pe pagina Web si in newsletter.

Retelele sociale iti ofera un potential urias pentru a extinde popularitatea si conexiunile. Dar cel mai important creeaza relatii reale intre tine si clienti, care merg dincolo de niste link-uri pe care le afisezi.